Selepas bermain dengan pelekat seperti ini, anda akan menjadi tukang

- 2021-06-07-

1.Pelekat
Yang paling biasa digunakanpelekat are cheap, with an average of one yuan per piece. They are brightly colored and have many styles. They are the most commonly used pelekat in the pocketbook. As long as it is not exposed to damp or exposed to the sun, it can generally be stored for several years. Almost a must for novices.
2. Asid sulfurikpelekat kertas
The paper quality of sulfuric acid paper is pure, translucent, not easy to deform, and is resistant to light and high temperature. The printed patterns always give a sense of haziness. The patterns are most in forest and retro styles, which is very suitable for making collage retro handbooks. It is recommended to buy self-adhesive pelekat with patterns. Although the price is a little high, it is convenient to use. Non-stick pelekat are hard and not easy to stick.
3. Kertas nota
Ini adalah objek pejabat kecil yang biasa digunakan, kecil dan indah, murah dan tahan lama. Terdapat juga banyak jenis catatan melekit, dan semakin banyak corak dan gaya, yang secara beransur-ansur disukai oleh keluarga akaun tangan. Ia biasanya digunakan untuk menandakan nombor halaman, tarikh atau peristiwa. Anda juga boleh menulis teks dan gambar pada nota lekat, dan kemudian menampalnya di dalam buku poket. Terdapat pelbagai penggunaan, dan juga mungkin untuk mempersiapkan lebih banyak.
4. surat khabar lama
Kegemaran keluarga akaun tangan retro. Terutama surat khabar Inggeris sangat tipis. Surat khabar lama mempunyai nuansa retro pada warna mereka. Mereka boleh dirobek dengan tangan dan dibakar untuk membuat tepi yang tidak rata. Adalah sangat serba boleh untuk memasukkannya ke dalam poket anda! Terdapat banyak surat khabar dalam talian yang pakar dalam menjual surat khabar lama, dan anda boleh membeli setumpuk yang sangat tebal dengan harga lebih dari sepuluh hingga dua puluh yuan, yang dapat digunakan di alam liar.
5.Hadiah kertas pembungkus
Sekiranya anda terbiasa dengan semua jenis kertas pelekat sendiri, jika anda ingin mengubah selera anda, anda juga boleh mencuba semua jenis kertas pembungkus. Hari ini Krismas lagi, semua jenis kertas pembungkus mulai larut, semua jenis warna mempesonakan, ambil saja, potong corak dan tampal di poket, penuh dengan rasa Krismas. Adalah disyorkan untuk tidak membelinya sendiri. Anda boleh menyimpan kertas terpakai untuk pembungkus hadiah, yang menjimatkan wang dan mesra alam. Mengapa tidak melakukannya. Pengalaman peribadi adalah tidak semudah mungkin membuat kolaj dengan kertas, plastik atau bahan berkilat.
6. Setem lama

Tidak banyak orang yang menulis surat dengan cara tradisional, tetapi setem adalah bahan yang baik. Sebaiknya beli beberapa setem lama terpakai secara dalam talian, terutamanya dari luar negara. Jangan memandang rendah objek kecil seperti ini, bahkan pemilik akaun tangan Jose Naranja juga menggunakan setem seperti ini.