Klasifikasi dan pelbagai aplikasi pelekat kertas

- 2021-05-31-

Pelekat kertasklasifikasiDan kegunaannya adalah seperti berikut:

1. Industri pembungkusan: label tanda, bungkusan pos, pembungkusan surat, label barang penghantaran, pelekat alamat sampul surat, dll.

2. Industri komoditi: hargapelekat, Penerangan Produkpelekat, label rak, kod barpelekat, ubatpelekat, dan lain-lain.

3. Chemical industry: paint material labeling, gasoline engine oil product packaging labeling and various special solvent products labeling, dan lain-lain.

4. Industri elektronik dan elektrikal: Terdapat banyak label pelekat diri yang tahan lama yang dilekatkan pada pelbagai peralatan elektrik. Label ini mempunyai luas unit yang besar dan sebilangan besar.

5. Label dalam industri logistik: Dalam beberapa tahun kebelakangan ini, industri logistik muncul di negara kita. Logistik moden mempunyai permintaan yang semakin meningkat untuk percetakan maklumat berubah-ubahpelekat, seperti label penyimpanan dan pengangkutan, label bagasi, dan label pasar raya.

6. Label farmaseutikal: Label pelekat diri semakin banyak digunakan dalam pembungkusan farmaseutikal. Dengan penjualan ubat-ubatan yang dijual bebas, pengeluar dan pengguna farmasi memberi perhatian lebih kepada pembungkusan farmaseutikal.

7. Industri lain: label anti pemalsuan, label penyulitan,anti kecurianpelekat.